Lediga tjänster:

Administratör – Serviceavdelning

Omfattning:

Heltid

Varaktighet:

Tillsvidare

Anställningsform:

Tillsvidare- eller tidsbegränsad anställning

Om företaget:

Part Group är en familjeägd koncern med ca 500 anställda som omsätter omkring 1 miljarder kronor per år. Verksamhet bedrivs i bolagen PreBad AB, Altor Industrie, Isolamin Sweden AB, Space Interior Sverige AB och PCS Modulsystem AB. Huvudkontoret är beläget i Kalix där merparten av verksamheterna utgår från.

Vi erbjuder byggentreprenörer och fastighetsbolag prefabricerade lösningar till hotell, vårdhem och bostadsfastigheter. Vi har försäljningskontor i Arlandastad i Sverige.

Om tjänsten:

Vi söker en administratör till vår serviceavdelning.

Du kommer att jobba i en arbetsgrupp bestående av servicekoordinatorer, materialansvarig, teamledare och servicechef.

Som administratör jobbar du med hantering av serviceordrar och administration runt dessa. I huvudsak innebär arbetsuppgifterna:

· Ta emot samt registrera felanmälningar

· Hantera reklamationer mot leverantörer

· Vara first linesupport till kunder

· Daglig kontakt med kunder via telefon samt ärendehanteringssystem

· Hjälpa till med fakturering

Tjänsten omfattar 100%

Vi erbjuder en arbetsplats med högt tempo och energi där du får möjlighet att bidra med din drivkraft.

Din profil/Vem söker vi:

Vi söker dig som har en relevant utbildning och erfarenhet av att jobba med administration och kundservice. Du är flexibel och lätt kan växla mellan arbetsuppgifter, trivs med att arbeta både självständigt och tillsammans med andra.

Vi ser att du är strukturerad, noggrann och trivs med ett periodvis högt arbetstempo. Då tjänsten innebär många kontakter är det viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga men även hög integritet.

Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper.

Krav:

– Relevant utbildning minst gymnasial

– Serviceinriktad, noggrann och strukturerad

– Lätt att lära och förståelse för industriell produktion

– Flexibilitet att kunna hoppa mellan olika arbetsuppgifter

– God kunskap i svenska både tal och skrift God kunskap inom övriga nordiska språk meriterande

Meriterande:

– Tidigare erfarenhet av ärendesystem

– Erfarenhet av administrativa arbetsuppgifter

Tycker du det här låter intressant? Intervjuer kommer att ske löpande och tillsättning kan komma att ske innan sista ansökningsdag!

Sista ansökningsdag:

31 Juli 2024.

Tillträde:

Enligt överenskommelse

Placering:

Kalix

Arbetstider:

Dagtid

Omfattning:

Heltid

Vi tror på mångfald och ser gärna både kvinnliga och manliga sökande samt sökande med annan kulturell bakgrund.

Din ansökan behandlas i enlighet med GDPR.

Skicka din ansökan till:

markus.j.nilsson@partab.nu , märk den med ”Administratör Serviceavdelning”.

Vid frågor kontakta:

Markus Nilsson, Servicechef, mail: markus.j.nilsson@partab.nu, nummer: 070-348 28 43.

Servicekoordinator – Serviceavdelning

Omfattning:

Heltid

Varaktighet:

Tillsvidare

Anställningsform:

Tillsvidare- eller tidsbegränsad anställning

Om företaget:

Part Group är en familjeägd koncern med ca 500 anställda som omsätter omkring 1 miljarder kronor per år. Verksamhet bedrivs i bolagen PreBad AB, Altor Industrie, Isolamin Sweden AB, Space Interior Sverige AB och PCS Modulsystem AB. Huvudkontoret är beläget i Kalix där merparten av verksamheterna utgår från.

Vi erbjuder byggentreprenörer och fastighetsbolag prefabricerade lösningar till hotell, vårdhem och bostadsfastigheter. Vi har försäljningskontor i Arlandastad i Sverige.

Om tjänsten:

Vi söker en servicekoordinator till vår serviceavdelning.

Du kommer att jobba i en arbetsgrupp bestående av servicekoordinatorer, administratör, materialansvarig, teamledare och servicechef.

Som servicekoordinator jobbar du med att koordinera och planera ut tekniker för åtgärd av reklamationer gällande våra badrum. I huvudsak innebär arbetsuppgifterna:

· Planering och samordning av serviceuppdrag på olika projekt

· Daglig kontakt med kunder och projekt via telefon samt mail

· Hantering av arbetsordrar i vårt ärendehanteringssystem

· Fakturering

Tjänsten omfattar 100%

Vi erbjuder en arbetsplats med högt tempo och energi där du får möjlighet att bidra med din drivkraft.

Din profil/Vem söker vi:

Vi söker dig som har en relevant utbildning och erfarenhet av att jobba med planering och kundkontakter. Du är flexibel och kan lätt växla mellan arbetsuppgifter, trivs med att arbeta både självständigt och tillsammans med andra.

Vi ser att du är strukturerad, noggrann och trivs med ett periodvis högt arbetstempo. Då tjänsten innebär många kontakter är det viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga men även hög integritet.

Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper.

Krav:

– Relevant utbildning minst gymnasial

– Serviceinriktad, noggrann och strukturerad

– Lätt att lära och förståelse för industriell produktion

– Flexibilitet att kunna hoppa mellan olika arbetsuppgifter

– God kunskap i svenska både tal och skrift God kunskap inom övriga nordiska språk meriterande

Meriterande:

– Tidigare erfarenhet av ärendehanteringssystem

– Erfarenhet av administrativa arbetsuppgifter

– Erfarenhet av byggindustrin

Tycker du det här låter intressant? Intervjuer kommer att ske löpande och tillsättning kan komma att ske innan sista ansökningsdag!

Sista ansökningsdag:

31 Juli 2024.

Tillträde:

Enligt överenskommelse

Placering:

Kalix

Arbetstider:

Dagtid

Omfattning:

Heltid

Vi tror på mångfald och ser gärna både kvinnliga och manliga sökande samt sökande med annan kulturell bakgrund.

Din ansökan behandlas i enlighet med GDPR.

Skicka din ansökan till:

markus.j.nilsson@partab.nu , märk den med ”Servicekoordinator”.

Vid frågor kontakta:

Markus Nilsson, Servicechef, mail: markus.j.nilsson@partab.nu, nummer: 070-348 28 43.

Rulla till toppen